עדכן או הקפץ את מודעתך לחץ כאן לפרסום מודעה לוח שותפויות ומשקיעים לוח עסקים למכירה


לחץ כאן למאמרים בנושא עסקים


נושא המאמר: בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין
מאת: אביטל יוגב

כעורכי דין, כמו בעלי מקצועות חופשיים רבים, רוב הדרכים הקונבנציונליות לפרסום עצמי -
חסומות בפניכם. האינטרנט מהווה דרך אלגנטית (וחוקית) בעזרתה אתם יכולים לבסס
לעצמכם מוניטין ולהגדיל את מאגר לקוחותיכם.
אחת הטעויות הנפוצות של עורכי דין היא להקים אתר "תדמיתי".

לאתר כזה יש שתי בעיות עיקריות:

  1. הוא כמעט ואינו מושך אליו גולשים.
  2. גם אם כבר נכנס אליו גולש, הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח שלכם ? קלוש.


אבל אפשר גם אחרת.
הסוד של אתר אינטרנט מצליח (בכל תחום) הוא מתן ערך אמיתי לגולש.
אף אחד לא ירצה להכנס לאתר שלכם על מנת לקרוא את רשימת השירותים שאתם מספקים.
זה פשוט לא מספיק מעניין.
אתרים מצליחים של עורכי דין, הם כאלה הנותנים לגולש מידע שמעניין אותו, וכזה המנוסח
בלשון המובנת לאדם מהישוב.

השלבים לבניית אתר אינטרנט מצליח למשרד עורכי דין:

  1. הגדרת מטרות לאתר.
  2. קביעת קהל היעד הרלוונטי למשרד שלכם.
  3. מיני-מחקר: מה מעניין את קהל היעד.
  4. מציאת ההצעה היחודית שלכם לקהל הרלוונטי.
  5. יצירת הנעה לפעולה בתוך האתר, על מנת להפוך את הגולשים ללקוחות שלכם.


רק לאחר העבודה על שלבים אלו, ניגשים לחיפוש חברה לבניית האתר.




אודות הכותב:
אביטל יוגב, עומדת בראש חברת גלומניה, המתמחה בבניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן, קידום אתרים במנועי חיפוש ויעוץ שיווקי לאינטרנט. החברה הפכה תוך זמן קצר למובילת דרך בענף, כאשר הייתה הראשונה לשלב קונספטים שיווקים בתוך אתרי אינטרנט, תוך הפיכתם מכלי תדמיתי בלבד לכלי שימושי המניב לקוחות.
שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים

galomania@avitalyogev.com



www.avitalyogev.com
קישור לאתר המקור: http://www.article.co.il

כל הזכויות שמורות לשוק עסקים 2013     הבהרות משפטיות     מדיניות ביטולים     יצירת קשר     מפת אתר     מאמרים     קישורים     גרפולוגיה משפטית     אתונה     לונדון
    איי יוון